G'day summer!

Da var man i Melbourne! Vilken kontrast mot Peking. Fran vinter till sommar. Det ar runt 25 grader i skuggan ute! Det blir val bara till att gora sig av med vantar och mossa som jag kopte i Kina.
Ar ganska trott efter flyget, kanner mig lite forvirrad och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till min forsta dag i denna stad. Kanske tar och lagger mig pa stranden. Eller tar mig en promenad och utforskar stallet.
Det far nog bli bada tva.
Bor pa St. Kilda Beach House for tillfallet.

Och mamma, jag ska ta och leta efter ett sim-kort fortast mojligt :)

Ska forsoka ladda upp lite bilder fran Peking nagon dag. Den som vantar pa nagot gott...

Cheers mate!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej raring! Hinner inte svara på ditt mail nu, men så fort jag kommer hem. Saknar dig som f*n!!

Gå ut och gör stan! Man känner sig alltid förvirrad i början, men det går över efter ett tag. Föröskt couch surfa - brukar hjälpa. Puss och kramar

2009-11-08 @ 11:48:02
Postat av: Hanna

Babe, what can I say..

YOU ROCK!

2009-11-08 @ 13:23:57
URL: http://livetienryggsack.bloggplatsen.se
Postat av: trille

HÄRLIGT! :D Ha så kul!!!

kramar

2009-11-08 @ 13:27:03
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: Martin

Tessan har så rätt. Couchsurfa! Det förlänger livet. Gå på CS-träffar. CS är bäst. Eller hitta nån på ett hostel och couchsurfa tillsammans med den så blir det mindre ensamt. CS är bäst!



Ha det bäst också!

2009-11-09 @ 00:07:11
Postat av: Noa

Hej Freja, hoppas att du har det bra :)

Såg en läskig dokumentär om maneter, och det finns en sorts manet i Australien som man dör av om man blir bränd.

Akta dig för dem, och ha det bra :)



Kram Noa

2009-11-09 @ 15:21:21
Postat av: trillo

haha, håller med noa där! Akta dig för maneter, och hajar.

Kram!

2009-11-11 @ 10:21:23
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: men trille kommentera inte me min bloggadress!

2009-11-11 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0