Hit och dit, upp och ner i Tasmanien

Hej och ha. Igar var en hel galen dag. Tog mig fran Launceston, till Cradle Mountain dar jag vandrade 2 timmar med tva tyska killar, och sedan till Hobart. Pa EN dag. Turbulent ar ordet. Det trasslade till sig, det blev ganska angestfyllt - men det loste sig. Traffade hollandska Anna vid Cradle, hon skulle till Hobart sa jag hangde med. 
Denna strapats tar for lang tid att forklara har, men jag kan bara saga en sak - ska du till Tasmanien sa maste du PLANERA. Det ar ganska svart att ta sig runt har. Bussar gar inte varje dag osv...

Ar nu i Hobart, alltsa. Har en pusta-ut-dag-&-planera-dag.
Hoppas pa att ta mig till Freycinet National Park pa onsdag och gora en overnattningsvandring. Om jag hittar folk att vandra med, vill saga.

Jag har verkligen lart mig en sak har i Tassie - lyssna pa din magkansla. Och var din egen basta van.
Och ha alltid en plan B. Okej, det var 3 saker.
Larorik resa, haha!

Puss o kram pa er alla dar hemma.
Saknar er (nar jag har tid att reflektera)


P.S. Hanna, min ryggsack funkar toppen. Alskar front-locket. Men ska du vandra mkt? Vet inte om det ar det basta valet i sa fall. Fast jag har ju inte provat sa mkt, sa jag far val aterkomma om det... :) Kram pa dig vannen!! Och nej, jag har inte slappt tankarna pa Indonesien och uppat. Tvartom... Men time will tell.


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag vill se bilder! :)

2009-11-22 @ 13:25:58
Postat av: tess

Hej gullet!

Så dte blev Tasmanien iaf? :) Svara på mailen! :) Puss

2009-11-22 @ 14:40:35
Postat av: Felix

Håller med martin, bilder!

ang. väskan är det haglöf oxo du kör med eller?

2009-11-22 @ 16:03:13
Postat av: Hanna

Hej underbara!!!

AH! skönt att höra! Hoppas verkligen på att få träffa dig under resan!!! Vi ska till Borneo oxå tänkte vi, intressant??

Funderade på oxo 750. Men det är ju herr. Räcker 650 eller?

PUSS!!

2009-11-23 @ 20:05:37
URL: http://livetienryggsack.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0