Du gamla du fria

Nu återstår inte ens ett dygn i Sverige. Jag känner mig konstigt lugn. Jag är redan på väg på något sätt.

Har idag träffat Robert, och sett hur han bor i Nacka :) Long time no see! Mycket trevligt.

Gick en promenad med Jens i morse, där vi genomförde ett experiment - vi sa "hej" till de stockholmare vi mötte. Konsiga blickar och tvekande "hej" tillbaka fick vi. Inte som hemma i byn direkt! Käkade sedan indiskt, innan Jens drog till jobbet. Fick för mig att prova på en tugga grön chilli. Fy farao, vad starkt!

Nu ska jag sova, om det går. Okej, lite nervös är jag allt.

Om någon vill slå en pling, gör detta innan klockan 15 imorgon :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, det brukar jag också göra ;)

2009-11-01 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0