Hejdå bästkust, hej Stockholm

Då var man på väg. Äntligen! Det känns märkligt, skönt, kul, ledsamt, nervöst och... svårt att hitta fler passande adjektiv. Mycket känslor. Men det är väldigt skönt att inte längre stå och stampa på samma fläck. Resfebern har släppt en aning. (-Ta i trä!) Nu sitter jag här vid Jens dator, i hans lya på söder. Jens är på väg från Götet, där han har jobbat för dagen. Själv har jag käkat lite ärtsoppa (det kändes lite för klyschigt att köpa nudlar), kokat mig en stor kopp té och lyssnat in mig på en riktigt chillad skiva (Tack Martin!). Ska strax bädda ner mig i Jens säng och se på "Into the Wild". Japp, det är bara för att komma i stämning. /FF

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att du gillade den - nu vet du vad du lyssnar på:



1. The district sleeps alone tonight - The Postal Service

2. Strange things will happen - Lesser Matters

3. I lost my heart - Jennie Abrahamson

4. California - Rogue Wave

5. I would hurt a fly - Built to Spill

6. Dramamine - Modest Mouse

7. Neverending Math Equation - Sun Kil Moon

8. Upward over the mountain - Iron and Wine

9. Ett slag för dig - Tomas Andersson-Wij

10. Grace Cathedral Park - Red House Painters

11. Sister Theresa - Jennie Abrahamson

12. 405 - Death Cab For Cutie

13. Velvet Waltz - Built To Spill

14. Mistress (Piano Version) - Red House Painters

15. Trummorna och musiken - Tomas Andersson-Wij

16. Have You Forgotten - Red House Painters



:)

2009-10-27 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0