Growth

Min tid pa Bali hittills har varit riktigt bra.
Har sammanlagt varit ensam 1 dag. EN DAG. Har mott trevligt folk som jag hangt med. Forst delade jag rum och hande med Verena. Darefter har jag rest tillsammans med var davarande granne, Linda.
Jag kommer formodligen ha ressallskap anda tills jag aker hem, for Francesca, en tjej jag motte i Cairns, flyger hit imorgon. Ashley, som jag motte under mina dagar som salladsplockare (ha!) kommer hit pa tisdag.

Jag och Verena i Monkey Forest

Tror jag berattade om Linda i mitt forra inlagg. Hon ar tjejen som spenderade 5 manader i Malaysia med att meditera.

Vi tog oss till till Nusa Lembongan, en liten o sydost om Bali. Vi har badat, atit massa Nasi Goreng, akt moped och framfor allt haft valdigt intressanta diskussioner :)

Linda, jag och en vanlig balines pa Nusa Lembongan

Veckan med henne har nog varit en av de mest larorika och utmanande under denna resa.
Hon ser pa saker fran en valdigt annorlunda synvinkel an vad jag gor. Mycket funderingar har dykt upp efter allt prat om buddhism, meditation, att hitta sig sjalv...
Men framfor allt har hon pushat mig och utmanat mig...! Definitivt en av de mest minnesvarda personerna jag mott. (och ibland en av de mest flummiga :)

Sammanfattningsvis- mycket i skallen, och mycket hopp i hjartat.
Har bra saker pa gang... Forhoppningsvis!!!


/Freja



Kommentarer
Postat av: Tess

det later finemang! heja Freja!

2010-04-19 @ 17:01:17
Postat av: Gulliver

Gött det! You go girl! =)

2010-04-19 @ 18:59:44
Postat av: Trille

Låter som att du är med om mer än vad många människor är med om under en hel livstid. Så fräckt, roligt så jag vet inte vad:) Och snart kommer du hem! Det har verkligen gått på snabbspolning tiden du varit borta.:P

Kram!

2010-04-20 @ 23:16:18
Postat av: LÖKEN aka Lylle

göttigöttgött frysen hihihhiihhii heja freja rimmade ju!



hahahaha jag är liiiite tröttt

2010-04-21 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0