Chiang Mai

Ar nu i Chiang Mai, i norra Thailand. Fin liten stad, och manniskorna ar trevligare har an i den sodra delen av landet. Nackdelen ar val att det ar valdigt varmt, och det finns inga strander dar man kan svalka sig. (Inte for att vattnet i Thailand ar svalkande, men anda)
Fast det gor mig inget alls. Ar trott pa strander, om jag ska vara arlig. Sa nej, forvanta er inte en pepparkaka nar jag kommer hem.

Ashley ar hemma i New York nu. Ganska skont att vara sjalv efter att ha umgatts med folk dygnet runt i en och en halv manad. Bokstavligen DYGNET RUNT.
Ar ganska osocial just nu, undviker att stota pa andra resenarer. Lamna mig ifred!

Idag drar jag till Wat Doi Suthep, ett buddhistiskt tempel utanfor stan. Ska pa meditations-retreat!
(Undrar varfor de kallar det retreat nar man stiger upp kl. 4 pa morgonen och i princip mediterar hela dagen fram till 21-22 tiden).
Ska bli intressant.

Sa hej svejs pa er alla
-Hej munkar!

Wat Doi Suthep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0